Tuesday, June 29, 2010

Laporan Konvoi Raya Hari Yang Pertama

Assalamualaikum w.b.t

Setelah lama kita terpisah, alhamdulillah,dapat kita bersua muka semasa hari raya yang lepas untuk menziarahi sahabat handai.

Demikian adalah laporan konvoi raya untukhari yang pertama bersamaan 3 Syawal 1430 hijrah tahun 2009 masihi..




Pada hari pertama,perjalanan bermula di kawasan Kampung Sungai Kelambu, Pada jam 9.30 kawan-kawan kita sudah memulakan perjalanan ke rumah Siti Fasihah Ahmad Supian untuk berkumpul sebelum memulakan perjalanan ke rumah-rumah yang lain.

Destinasi pada hari tersebut adalah sekitar Kampung Sungai Kelambu dan juga Kampung Sungai Lang. Mereka yang terlibat adalah lebih kurang 25-30 orang. Ramai rakan-rakan yang tidak dapat hadir mungkin kerana sebab-sebab tertentu dan ada juga kawan-kawan yang tidak mengetahui akan konvoi ini. Apa pun,kami selaku perancang aktiviti untuk batch ini,telah melakukan yang terbaik dan menyebarkan maklumat kepada rakan-rakan melalui sms, friendster, blog, SAUS-07 network, facebook dan lain-lain. Walaupun tidak ramai yang memberikan respon balas, Alhamdulillah, aktiviti raya berjalan dengan lancar..

Rumah pertama:-

--+ Siti Fasihah Ahmad Supian


next
--+ Siti Sarah Marjom

--+ Muhammad Fakhruddin Roslan

--+ Muhammad Nor Haqiqie Bohari


kami bersolat zohor di Masji Sungai Lang



--+ Nur Hanis Sakinah Mohd. Arzani



--+ Nurul Afidah Toridi



dan rumah

--+ Faridah Anik m. Subkhi


Perjalanan konvoi pada hari tersebut berjalan dengan lancar. Alhamdulillah, aktiviti diteruskan pada hari raya ke-4 di kawasan yang lain.

Konvoi raya untuk hari raya yang ke-3 ini berakhir pada jam 5.00 petang.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme