Wednesday, November 10, 2010

Abang Dan Adik

Asalamualaikum.
Mari Kita Sama-Sama Renungkan Kisah Ini Yang Diambil Dari FB.

Mengisahkan kisah seorang adik yg selalu tulis surat kat abang dia..Dan dia xtau pon abg dia balas surat tu....hmmm..

 Aku ada abg..Dah lama berpisah..Tapi aku selalu utus surat kat die yg kat kampong..Satu pon x berbalas..2 Tahun lepas..Aku menikah tanpa izin abang..Sebab puas aku cari tapi x jumpa dia..Sepanjang perkahwinan aku..Aku x tenang..Cuti sekolah yang lepas..Aku ajak suami aku balik kampong..Aku nak bersihkan rumah pusaka makl dan ayah.. Semasa membersih rumah using tu..Aku tersapu surat yang aku kirimkanpada abangku 2 tahun yang lalu..Sebelum aku menikah…suratnya macam ni..

Korea Trip

Asalamualaikum.
Moh Kita Ramai2 Vote Tuk Cik Maheerah Kita.

Kindly vote my itinerary at this link :
http://koreabeinspired.com/itinerary/216


Gambaran Hari Qiamat



Gambaran Hari Qiamat

✐ Selepas Malaikat Israfil meniup sangkakala (bentuknya seperti tanduk besar) yang memekakkan telinga, seluruh makhluk mati kecuali Izrail & beberapa malaikat yang lain. Selepas itu, Izrail pun mencabut nyawa malaikat yang tinggal dan akhirnya nyawanya sendiri.

Saturday, September 11, 2010

Saus-07 -database-

Assalamualaikum to all members of SAUS 07!

Itry to make a small database using the Internet...
try check out this link and if u can see the form,please fill up all your details...TQ =)

Planning for KONVOI RAYA ~

Time
Tuesday at 9:00am - September 15 at 5:00pm

LocationKuala Langat [ will be specifically informed after confirmation ]

Created By

More Info

Thursday, July 22, 2010

Pembayaran Yuran BIMB


Assalamualaikum.

SAUS-07 telah berjaya membuka akaun bagi memudahkan ahlinya membayar yuran. Sehubungan dengan itu, di sini disertakan nama akaun dan no akaun SAUS-07.

SEKRETARIAT ALUMNI UNWANUS SAADAH
BIMB 12074010054372


Tuesday, June 29, 2010

Saus-07 Photo Slideshow

Enjoy!


video

Laporan Konvoi Raya Hari Ke-3

Assalamualaikum w.b.t

Perjalanan KONVOI RAYA09 diteruskan pada keesokan harinya ( Syawal ke-5) dan telah disertai seramai….Tak ramai pun yang join, Cuma 2 buah kereta dengan beberapa biji motosikal sahaja. Antara destinasi yang dituju pada hari tersebut adalah Kg. Kundang, Kg. Tanjung Sepat dan Tembuk.

Walaubagaimanapun,KONVOI RAYA09 tetap berjalan dengan lancar dan beberapa foto kenangan telah diambil oleh peserta KONVOI untuk tujuan dokumentasi. (credit to Hanif)


Laporan Konvoi Raya Hari Ke-2



Assalamualaikum w.b.t...

KONVOI RAYA09 diteruskan pada keesokan harinya( Syawal ke-4) dan telah disertai seramai 31 orang .Antara destinasi yang dituju pada hari tersebut adalah Kg.Kanchong Darat, Banting, Kg.Sawah dan Sg.Buaya.


Laporan Konvoi Raya Hari Yang Pertama

Assalamualaikum w.b.t

Setelah lama kita terpisah, alhamdulillah,dapat kita bersua muka semasa hari raya yang lepas untuk menziarahi sahabat handai.

Demikian adalah laporan konvoi raya untukhari yang pertama bersamaan 3 Syawal 1430 hijrah tahun 2009 masihi..


Konvoi Raya 09

:: keMeriAhan sYawal yang diNanti ::
Jambangan indah lagi berseri,
menjadi hiasan di aidilfitri,
Jemputan ku kirimkan pengganti diri,
tanda ingatan tak lupa dihati….


KUTIPAN DANA ALUMNI

Assalamualaikum kepada semua ahli ALUMNI SAUS-07.

Di sini, hari ini, saya mewakili exco2 alumni ingin membuat peringatan dan juga sebagai makluman kepada semua ahli. Harap anda semua boleh memberi kerjasama dengan pihak kami.

Bagi melancarkan lagi Sakreteriat Alumni Unwanus Saadah 07 (SAUS 07), kami antara exco-exco telah bersepakat untuk mewujudkan kutipan dana daripada setiap ahli sebagai medium untuk aktiviti-aktiviti yang akan dijalankan. Sebagaiimana kita sedia maklum, kos perbelanjaan untuk melaksanakan sesuatu aktiviti dengan jayanya bukan lah suatu kos yang kecil. Sehubungan dengan itu, sebagai 1 Malaysia, 1 masyarakat, 1 tingkatan, 1 alumni SAUS 07, sepatutnya, kita perlu berganding bahu,bersama-sama menjayakan setiap aktiviti dan juga perancangan-perancangan yang mendatang.


..:: Introduction to SAUS-07 [ Unity Makes Us Happy~~] ::..

SAUS-07 (Sekretariat Alumni Unwanus Saadah 07) merupakan sebuah organisasi yang ditubuhkan hasil usaha sama bekas pelajar SAMUSKD tingkatan 5 tahun 2007, seiring dengan Visi dan Misi yang telah ditetapkan :-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme